tiistai 24. joulukuuta 2013

24. Luukku

Kaunista jouluaattoa! Jouluvalmistelut ovat kovassa vauhdissa. Lapset odottavat jo joulupukkia kovasti! :) Joulu on tänä vuonna hyvin erilainen. Isäni ja veljeni ovat saapuneet Suomesta luoksemme. Muistelemme lämmöllä Rakasta äitiämme, joka oli meidän joulun hengetär. Hän jaksoi vuosi toisensa jälkeen tehdä herkut ja paketoida lahjat. Kaikki saivat osansa tuosta ihanasta rakkaudesta. En olisi viime jouluna uskonut Suomessa ollessamme, että se on viimeinen joulu äidin kanssa yhdessä. 

Vuosi on ollut hyvin opettavainen. Suru on ollut yksiäistä työstämistä, joka jatkuu vielä pitkään. Olen saanut, omaa perhettä lukuunottamatta, kokea hylkäämisen sukulaisten ja ystävien osalta, mutta Jumalan Rakkaus on ja pysyy. Eräässä surukortissa luki, että "Hän, joka antaa surun, antaa myös lohdutuksen." Sen olen saanut ihan käytännössä kokea. Jeesus on minua kantanut tämän raskaan vuoden. Hän on ollut minun tukeni ja turvani, ja kasvattanut minua huomaamaan pienimmänkin ihmisen hädän. Toivottavasti Hän antaa minun jakaa rakkauttaan tästä eteenpäinkin! Olen kiitollinen kaikesta hyvästä, jota Herramme on meille antanut! 

Uudet jouluperinteet alkavat, ja toivottavasti saamme viettää omalla perheellämme joulua vielä vuosia eteenpäin! Joulupöytä on katettu ja juhlavaatteet puettu. 


































Mustikka-täytekakku. :)








Siunattua joulua! Lämpöä, rakkautta ja Taivaan Isän hellää suojelusta teille kaikille toivoen,


6 kommenttia:

  1. Hyvää ja siunattua joulua sinulle ja perheellesi! Olen jo pidempään ihastellut kaunista blogiasi:) sinulla onkin raskas vuosi takanasi. Blogiasi kun katson, huomaan että olet ihailtavasti ottanut paikan perheesi kodinhengettärenä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Äitini rakkauden työtä haluan jatkaa ja kaikille tuoda hyvää elämään. <3 Kiva kuulla, että viihdyt blogin parissa!

      Poista
  2. Siunattua Joulunaikaa ja voimia uudelle vuodelle!
    Meillä oli pari vuotta sitten sama tilanne, äiti muutti Taivaankotiin.
    Varsinkin jouluna ikävä oli suuri, mutta isä vietti joulua meidän
    kanssa. Minulla se suurin suru ja kaipaus kesti vuoden, ennenkuin vähitellen helpotti.
    Kivaa että isäsi ja veljesi ovat teillä joulunvietossa! Se tuo kaikille vähän vaihtelua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Joulu oli ihana yhdessä rakkaiden kanssa. Suru on alkanut helpottaa, vaikka kaipaus ei varmaan koskaan. Kiitos, kun jaoit kokemuksesi! Kaikkea hyvää loppuvuoteen 2013 ja uuteen vuoteen 2014! :)

      Poista