tiistai 5. kesäkuuta 2012

Kenkiä

Mun on pakko tunnustaa... Mulla on sisustuksen, lastenvaatteiden ja ruoan lisäksi vielä yksi pakkomielle... Kengät! Minä rakastan kenkiä. Siinä se nyt tuli, ja mulla on pari, neljä..kymmentä paria kenkiä, joita säästän ja käytän vain harvoin.  Kohta kahteen vuoteen en ole voinut käyttää korkokenkiä jalan onnettomuuden takia, mutta nyt taas voin! Jeee!!! En oikeasti uskonut, että koskaan enää pitäisin korkkareita. Mikä ihana tunne on sipsutella kauniit kengät jalassa :) 



Nämä kengät minulla oli jalassa viikonlopun ekoissa juhlissa. Olen ostanut ne Suomesta ennen Saksaan muuttoa ja pitänyt niitä todella harkiten. Sanalla sanoen, upeat!



Nämä kengät minulla oli toisissa juhlissa. Ostin ne pojan ristiäisiin ja pidin niitä myös omissa valmistujaisissa. Farkkujen kans tosi kivat...




Farkkujen kanssa minulla oli oli valkoinen pusero, jossa on pitsiä ylhäällä ja olkaimissa. Takkina merihenkinen bleizeri ja kaulassa isot helmet.




Toisissa juhlissa tytöllä oli Vertbaudetin hame yhdistettynä samaan Zaraan takkiin, joka oli viime postauksessa.



Pojalle laitetiin vähän rennommin kauluspaidan sijasta pikeepaita. Takki Vertbaudetista ja farkut Zarasta.



Eiliselle kauppareissulle pikeepaidan kanssa laitettiin huivi ja H&M:n collegetakki. 



Kesäkengät H&M.

4 kommenttia:

  1. Onpa tosi upeat kengät! Itse aina vaan ihastelen korkkareita - ja päädyn aina ostamaan ballerinat kun en koroissa jaksa olla kuitenkaan :)

    VastaaPoista
  2. Minä kun ajattelin että mulla on liikaa keäeniä kun niitä on parisenkymmentä, mutta sulla on siis viellä tuplaten se määrä :)
    Ihanat nou kengät ja suloisuuksia nuo teidän lapsoset!

    VastaaPoista
  3. Aivan ihania kenkiä! Mun täytyis opetella kävelemään korkkareilla, kun joko ne aina painaa jostain tai on liian isot korot tms..

    VastaaPoista